ارائه محصول سه بعدی، روشی نوین برای افزایش فروش آنلاین
فروشگاههای تجارت الکترونیک یکپارچه به نام Shopify با کمک شرکتPrintful توانست با استفاده از روش واقعیت افزوده (AR) برای ارائه محصولات، میزان فروش آنلاین خود را افزایش دهد.
به گزارش پایگاه خبری ایرتانا، ویژگی مدل محصول سه بعدی Shopify به بازرگانان کمک می کند تا تجربه خرید واقعی تری ایجاد کنند. طبق گفته Shopify، افزودن مدلهای سه بعدی به کاتالوگ محصولات، فروش آنلاین را تا ۲۵۰ درصد برای شرکتهایی که از این ویژگی استفاده میکنند، افزایش داده است.
نیکس اوالدز، رئیس محصول در Printful گفت: «ویژگی مدل محصول سه بعدی یک نمای کامل ۳۶۰ درجه از محصول را در یک محیط تنظیم شده ارائه میکند، بنابراین خریداران میتوانند ایده بهتری از ظاهر محصولات در زندگی واقعی داشته باشند. زمانی که به خریداران این فرصت را می دهید که محصولات را در یک محیط واقعی تصور کنند، آنها می توانند ایدهای از اندازه و جزئیات طراحی اقلام به دست بیاورند. این امر باعث افزایش اطمینان خرید و ایجاد یک تجربه خرید جذاب برای مصرف کنندگان میشود. این امر به خرده فروشان اجازه می دهد تا از سایر فروشندگان متمایز شوند و تجربه خرید را بهینه کنند.”
ویژگی جدید در حال حاضر فقط برای فروشگاههای ادغام شده با Shopify در دسترس است، اما Printful قصد دارد با در دسترس شدن ویژگیهای مشابه، راهحلهای واقعیت افزوده را برای پلتفرمهای دیگر ارائه دهد.
در سال ۲۰۲۱، Printful درآمدی معادل ۲۸۹ میلیون دلار داشت و از زمان تأسیس خود در سال ۲۰۱۳ تا کنون ۵۰ میلیون کالا را به مشتریان در سراسر جهان ارسال کرده است. این شرکت اکنون بیش از ۱۷۰۰ نفر را در ده مرکز متعلق به شرکت در سراسر جهان استخدام کرده است.