رونمایی برند H&M از اولین مجموعه پایدار خود تحت عنوان”داستان های نوآوری”
مفهوم پایداری گرایش جدیدی است که توسط یکی از بزرگترین تولیدکنندگان پوشاک جهان یعنی H&M با عنوان “داستان های نوآوری” راه اندازی شده است. این روند مجموعه های مختلفی رادر بر می گیرد که شامل مفاهیم پایداری، مواد نوآورانه جدید ، فرایندهای طراحی مدرن، فناوری ها و سیستم مد چرخشی می شود.
به گزارش پایگاه خبری ایرتانا به نقل از نساجان موفق، اولین سری از این مجموعه “Science Story” یا “داستان های نوآوری” است که با استفاده از چرم گیاهی و سایر مواد جایگزین سازگار با محیط زیست ساخته شده است. این مواد یک جایگزین گیاهی برای چرم تولید شده از کاکتوس و نخ زیست پایه ساخته شده از روغن کرچک است.
این مجموعه شامل لباس های زنانه مانند شلوار جین سفید با یک کمربند دوتایی قابل جابجایی ، پیراهن های سفید برش خورده با جیب های بزرگ و لباس های ورزشی دکمه دار است. در کنار اینها لوازم جانبی مانند صندل های بند دار سبز ، گردنبندی با پیچ و تاب های نارنجی و بدلیجاتی همچون گوشواره های حلقه ای، عینک آفتابی از پلاستیک بازیافتی و موارد دیگر نیز می شود.
طراح مفهومی H&M الا کاکورسی گفت که آزمایش های ما در تمام فرایند تولید به سطح جدیدی رسیده است. این ابتکار به آنها انگیزه داده تا با دانشمندان و توسعه دهندگان همکاری کرده و ایده های نوین خود را در صنعت مد پیاده سازی کنند. در پشت این محصولات باورنکردنی تحقیق و آزمایشات گسترده ای صورت پذیرفته است.
مجموعه “داستان های نوآوری” در طول سال ۲۰۲۱ که پایداری را در اولویت قرار می دهد ، از ماه مارس در دسترس خواهد بود.
مشاور خلاق H&M می گوید که سفر این برند به سمت یک سیستم مد پایدار و چرخشی با مفهوم جدید آن ادامه دارد. وی امیدوار است که مشتریان این داستانهای نوآوری را که به آنها امکان توسعه، رشد و درعین حال امکان تولید محصولات مطلوب و با دوام را می دهد ، دوست داشته و به آنها افتخار کنند.