اولین حضور کالکشن فراری در دنیای مد
کمپانی فراری روز شنبه ۱۱ ژوئن (۲۱ خرداد) با راه اندازی اولین کالکشن مد خود، به طرفداران مارک فراری و سوپراسپرتهای آن جلوه ای از “مد” لباسهای معاصر را ارائه کرد.
به گزارش پایگاه خبری ایرتانا، این راه اندازی گام بزرگی در استراتژی مارک جدید فراری است که یکی از بزرگترین سرمایه گذاریهای آن به غیر از تجارت اتومبیل محسوب میشود. نمایش مد کالکشن منحصر به فرد فراری، در شهر مارانلو ایتالیا برگزار شد که خانه سنتی این برند بیهمتا به حساب میآید.
این نمایش مد با حضور مفاخر حوزۀ مد و لباس از جمله جانی ایو و مارک نیوسان برگزار شد تا همه بدانند که موضوع فشن به اندازه مسیر مسابقات فرمول یک برای فراری جدی است.
طراح این کالکشن درخشان فردی به نام روکو لنون است که پیشتر مدیر خلاق برند آرمانی بود. این اولین کالکشن شرکت فراری، ۵۲ استایل مختلف را در بر دارد و جالب اینجاست که ۸۰ درصد این مجموعه به صورت یونیسکس یا بدون جنسیت طراحی شده؛ بنابراین، با وجود این که این مجموعه، اولین فعالیت رسمی برند فراری در حوزه مد و فشن به شمار میآید اما به هیچ عنوان نمیتوانید از کنار آن ساده و بیاعتنا گذر کنید!
در این مجموعه، فراری همکاران بزرگ و مهمی از جمله پوما و ری بن دارد که کفشهای اسپرت و عینکهای مخصوصی را با المانها و نشانهای مخصوص فراری طراحی کردهاند تا طراحی این اکسسوری در نهایت ظرافت و زیبایی خاص برند انجام شوند. آنها همچنین جورابهای اسپرتی را خاص برند فراری، مزین به لوگوی این شرکت طراحی کردهاند. البته در بسیاری از این طرحها از اسبی که نشان معروف فراری نیز هست استفاده شده که بر زیبایی لباسهای این مجموعه و خاص بودنشان افزوده.
در نتیجه، گذشته از این که فراری میکوشد تا جامعه مخاطب خود را گسترش بدهد، به نظر میرسد که این برند بینالمللی و مشهور به دنبال وارد شدن به بازار خردهفروشی باشد و با ارائه این کالکشن سعی کرده تا مفهوم جدیدی از ریتیل را مناسب با برند و جایگاه خود در جهان تعریف کند. همانطور که مدیر برند فراری نیکولا بوآری گفته، هدف این است که آنها بتوانند پلی به سوی جامعه مخاطب گستردهتر بزنند.
این هدف چنان در نظر بزرگان برند فراری مهم بوده که حتی در خانۀ این برند مشهور میتوانید تغییراتی که برای نیل به این هدف ایجاد شده را مشاهده کنید. آنها حتی تصمیم گرفتهاند تا کالکشن خود را برای طیف گسترده سایزها از XXXS تا XXXL به بازار ارائه کنند.