حضور پررنگ برندهای حجاب در مراکز خرید تهران
بار دیگر برندهای عفاف و حجاب در کنار یکدیگر جمع شدند تا با همافزایی بیشتر به توسعهی محصولات حجاب و ترغیب به استفاده از این محصولات منجر شود. روز پنج شنبه مورخ ۲ تیرماه شعبههای جدید چهار برند حجاب در مجتمع تجاری کوه نور افتتاح شد.
به گزارش پایگاه خبری ایرتانا، در این روز محمود رفیع پور عضو هیئت مدیره اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک، دکتر ساره سیاحی استاد آموزشهای مرکز پژوهشهای اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک به نمایندگی از طرف ابوالقاسم شیرازی رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک و اسدالله سلیمانی رئیس انجمن تولیدکنندگان محصولات حجاب حضور داشتند. همچنین این افتتاحیه با توجه گسترده خریداران کالای حجاب مواجه شد و از پوشاک به روز و در عین حال پوشیده استقبال کردند.
به گزارش خبرنگار اختصاصی ایرتانا، چهار برند شامل کیمیای سحر، آنا حجاب، چین چینی و وینا مزون بودند که ویژگی منحصر به فرد این گردهمایی تشکیل برندهای حجاب برای خانواده در یک مجتمع بود. کیمیای سحر بر تولید چادر فاخر، آنا حجاب محصولات لباس اجتماع، وینا مزون لباس بچهگانه و چین چینی بر پوشاک نسل نوجوان تمرکز دارند.
تولیدکنندگان حجاب خواستار حمایت بیشتر از سوی دولت هستند و تلقانی مدیر برند کیمیای سحر در این راستا گفت: ما فقط از طرف اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک و انجمن تولیدکنندگان محصولات حجاب حمایت میشویم و با توجه به اینکه پوشاک حجاب در فرهنگسازی کشور موضوع بسیار مهمی است، اما تاکنون هیچگونه حمایتی از تولیدکنندگان حجاب نشده است. به عنوان مثال حداقل حمایتی که میتوان از تولیدکنندگان این حوزه داشت، تخفیفهای مالیاتی است که همین هزینهها سبب گردیده تا برخی از فعالان این حوزه دلسرد شده و تولید خود را به حداقل برسانند.
رفیعپور در این راستا افزود: آقای ابوالقاسم شیرازی رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک همچون گذشته حامی اعضای خود به خصوص فعالان حوزه عفاف و حجاب است و دغدغههای فعالان این حوزه را به مسئولان ذیربط ارجاع میدهد تا موجب شکوفایی این صنعت گردد. امیدواریم شاهد رونق هر چه بیشتر محصولات حجاب در کشور باشیم.
سلیمانی درخصوص افزایش روزافزون قیمت پارچه چادر مشکی تصریح کرد: هزینهی پارچه چادر مشکی کماکان رو به افزایش است و بهترین راهکار، ایجاد یک قرارگاه در خصوص عفاف و حجاب است که همه کارها اعم از تأمین مواد اولیه، تولید و توزیع در آن قرارگاه نظارت شود.
مدیر برند کیمیای سحر در خصوص توجه به طراحیهای پوشاک حجاب افزود: ما تلاش کردیم تا طراحی پوشاک در این حوزه نکته مثبت تولیدکنندگان حجاب تلقی شود تا طراحیهای فاخر و مناسب با سلیقه قشر جوان ارائه شود. همچنین ما همواره تلاش میکنیم تا طراحیهای به روز را ارائه دهیم و همین امر منجر به استقبال قشر جوان از محصولات حجاب شده است. زیرا پوشاک طراحی شده توسط اینگونه برندهای حجاب، علاوه بر حفظ پوشش، همراستا با روندهای مد روز طراحی و ارائه میشوند.
امیری مدیر مجتمع تجاری نور گفت: هدف ما این است که این مرکز تبدیل به یک پاساژ خرید برای خانواده شود. همچنین این مرکز خرید علاوه بر بٌعد اقتصادی، فعالیتهای فرهنگی را در دستور کار خود قرار داده است. در حال ساخت یک کتابخانه و آمفی تئاتر در پاساژ هستیم و از درآمدهای اقتصادی بخش مرکز خرید برای احداث مکان فرهنگی استفاده میکنیم. لازم به ذکر است که برای تولیدکنندگان محصولات حجاب شرایط متفاوت و ویژهای در نظر گرفتیم که با اقساط بلند مدت میتوانند مغازههای خود را تهیه کنند.
در پایان این رویداد، مدیران برندهای کیمیای سحر، آنا حجاب، چین چینی و وینا مزون از حمایتهای اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک و انجمن تولیدکنندگان محصولات حجاب کمال تشکر و قدردانی را داشتند.