والنیتنو جهان را به رنگ صورتی در میآورد
صورتی به عنوان یک نشانه، یک رمز، یک هویت: کالکشن پاییز/زمستان ۲۰۲۲-۲۳ Valentino Pink PP یک مانیفست است. انتخاب رنگ تک رنگ توسط مدیر خلاقیت این برند، یعنی پیر پائولو پیچیولی (Pierpaolo Piccioli) ، یک ژست رادیکال و جسورانه است.
به گزارش پایگاه خبری ایرتانا، این رنگ منحصر به فرد که توسط والنتینو با موسسه رنگ پنتون به طور رسمی Pink PP نامگذاری شده است، قدرتمند و تکرار نشدنی است که به یک بیانیه مد تبدیل می شود.
این برند ایتالیایی به رهبری پیر پائولو پیچیولی برای کلکسیون پاییز و زمستان ۲۰۲۲ خود با نمایشی کاملا صورتی، جهان را شوکه کرد. اکنون رنگ صورتی مخصوص والنتینو با ابتکارات خاص و نصب غیرمنتظره از سپتامبر در شهرهای سراسر جهان آشکار شد. در پاریس با اتوبوسهای رنگی، در لندن با کیوسکهای تلفن، در ساحل یکی از شهرهای چین و همینطور کشورهای مختلفی چون نیویورک، سنگاپور و … به رنگ صورتی والنتینو درآمدند.
تمامی بوتیکهای والنتینو در سراسر جهان به رنگ صورتی PP تغییرشکل دادند. برای تأکید بر این هویت جاودانه، گواهی اصالت Pink PP در فروشگاههای منتخب در سرتاسر جهان و در سایت Valentino.com ارائه میشود که به مرور زمان به فرایند خلاقانه این قطعات نمادین ارزش میدهد.
این رنگ صورتی خاص، اکنون تبدیل به DNA برند والنتینو شده که به آن قدرت بیشتری میبخشد.