حضور بیشتر برند هیلفیگر در روبلاکس
برند هیلفیگر (Hilfiger ) با راه اندازی Tommy play حضور خود را در روبلاکس گسترش میدهد.
به گزارش پایگاه خبری ایرتانا، تابستان امسال هر ماه بهروزرسانیهای محتوا، توسعه نقشهها در پلتفرم و راهاندازی محصولاتTommy play با همکاری سازندگان و رهبران فکری جامعه روبلاکس ایجاد خواهد شد.
روبلاکس ، پلتفرم آنلاین جهانی برای تجربیات مشترک، روزانه بیش از ۵۰ میلیون کاربر دارد و علاوه بر هیلفیگر، برندهای مد مانند گوچی، رالف لورن، ربکا مینکوف، نایک، آلو یوگا و فوراور ۲۱ را به خود جذب کرده است.
فضای «تامی پلی» با انعکاس میراث فرهنگ خیابانی تامی جین، از بروکلین الهام گرفته شده است و از طریق تفسیری ساختارشکن که فقط می تواند در متاورس وجود داشته باشد، ساخته شده است. یک زمین بازی جذاب وجود دارد، مردم میتوانند با دوچرخه BMX بپرند تا نقشه عمودی منطقه را کاوش کنند، و یک سیستم متروی زیرزمینی که در آن دیوارها با گرافیتی پوشیده شده است که بهطور سفارشی توسط هنرمندان دنیای واقعی و ساکن بروکلین ایجاد شده است.
این فضا دارای بازیهای کوچک و سکههای تامی برای جمعآوری، ارتقا یا مبادله وسایلی مانند دوچرخه، کلاه ایمنی با قدرتهای فوقالعاده، هدفون، لباسها و لوازم جانبی تامی جین است. پارک مجازی BMX نقطهای برجسته است که در آن کاربران میتوانند منطقه را کاوش کنند، ترفندها را بیاموزند و در مسابقات دوچرخهسواری شرکت کنند.
تامی هیلفیگر گف: «روبلاکس بسیاری از ارزشهای برند ما را به اشتراک میگذارد: فراگیری، تنوع، ایجاد و مهمتر از همه تمرکز بر جامعه». «ما هیجانزده هستیم که با کاربران روبلاکس مطابق شرایط خودشان آشنا میشویم و تجربیات آنها را در این پلتفرم غنی میکنیم. ما به همراه روبلاکس به ساختن این جهان همانطور که در آن زندگی میکنیم ادامه میدهیم و زنده ماندن آن را تماشا میکنیم.
این همکاری مبتنی بر فاز اول خود است، که در دسامبر گذشته آغاز شد، زمانی که هیلفیگر با هشت طراح مد دیجیتال از جامعه روبلاکس برای ایجاد و تبلیغ مجموعه Tommy x Roblox Creators متشکل از ۳۰ آیتم که مردم می توانند برای پوشاندن آواتارهای خود در روبلاکس استفاده کنند، راه اندازی شد.